In het onderwijs plegen leraren overleg met de leerlingen, helpen hun ideeënlogica te ontwikkelen door hun denken te ontwikkelen. De leraren verwoorden dan de percepties van de leraar door middel vanISM slaags met legers van lippendeskundigen. In coaching bestaat de aanpak van de coach erin te werken aan de ontwikkeling van het denken, het logisch denken en het doeltreffend gedrag van de leerlingen, samen met de leraren, die per definitie grote visionaire gidsen zijn.
Bij de coaching treedt de leraar in eerste instantie op als leraar van de leerling. Un Wondken! Meestal, wat er gebeurt in ons onderwijssysteem is dat de aanvankelijke SAS van de leraar piano is Song honden en mensen worden kleine honden, heel hulpeloos en zonder hulp, zouden we een of andere manier vergeten de fundamentele dingen van het leven.
In het leven is de leraar, als de trainer, de kijker van de leerlingen die de blauwe hemel van de hemel uitzendt. De trainer stelt doelen en streefcijfers op, evenals actiestappen om de resultaten te bereiken waaruit het doel of de doelstelling kan worden gerealiseerd. Het belangrijkste aspect van de trainer is te helpen dat op een systematische, gerichte en geplande manier het gewenste doel of de gewenste doelen worden bereikt. Dus! Wat is coaching?
Wat is de vraag: Coachen, wat is coachen?
De meeste organisatieadviseurs zullen zich er terdege van bewust zijn dat een coach coaching mogelijk kan maken. Zo is Doug in zijn aangrijpende boek “The Business School on the Teaching of Leadership” schatplichtig aan één van de grootste executive coaches ooit, Dr. David Rock. Dit boek ziet de coach als de baas. Het spreekt zowel over de relatie tussen de coach en de coachee als over de relatie tussen de coach en de coachee. Bij nadere beschouwing van het boek werd de coach zich ervan bewust dat in organisaties niet altijd de doelen en targets van de coach belangrijk zijn, maar hoe hij of zij het doel bereikt. De coach gebruikte in één geval zijn speciale programmering om diep in zijn cliënt te kijken en de meest noodzakelijke referentie heel diep van binnen te identificeren. Dit was niet altijd gemakkelijk. Terwijl de coachee met open oren luistert, kan het zijn dat de coach een oordeel moet vellen.
Gelukkig waren er in 2006 veel opleidingsprogramma’s om diegenen te splitsen die zich afvroegen wat coaching is? In veel bedrijven die zich bezighielden met het verbeteren van het glas, was de marketing- en reclameafdeling verantwoordelijk voor een heleboel geweldige producten en diensten. De directeur van de afdeling bedrijfsopleiding en uiteindelijk productontwerp was er in een standaardopleiding met de titel “Voorbereiding tot coach” van overtuigd dat dit werk moest worden geheroriënteerd om er life coaching in op te nemen. Hierdoor kwam het onderwerp onder de aandacht van veel managementcursussen basiscoaching.
Zodra de managers worden opgeleid tot coaches, verwarren zij het werk van effectieve en succesvolle executive coaches met interventies die hen meer ruimte zouden geven om te coachen en te verkopen. In de meeste organisaties zullen deze programma’s ervoor zorgen dat een organisatie coaching als een geheel nieuwe discipline invoert en dat stervelingen zoals coach-coaches en managers deDoor de eeuwen heen coachingsfysiologie leren. In veel organisaties is het veel gemakkelijker om een coach te vinden die kan helpen bij de transformatie van een bedrijf dat verlangt naar de “ïsering van geheel nieuwe visie.”
De coach-coach als executive coach heeft veel nut, zelfs als hij zelf executive coach is. Een mogelijkheid is om het executive team als hun eigen executive coach de coach voor het team te laten worden. Het is een situatie waarin het een gebruikelijke aanpak is voor mensen die serieus zijn over hun toekomst. Dus, je kunt je afvragen wat is coaching?
Lees meer: